Slovenska beseda v živo 2: kapitel 5: övning 13 Odgovorite na vprašanja s. 46 i övningsboken

ej korrekturläst!!

1. V šoli sem lahko klicala učitelje po imenu in smo lahko jedli in kadili med poukom. Nismo smeli zamuditi pouka in nismo smeli imeti kape v razredu.
2. Vsak dan smo morali biti v šoli ob osmih do najmanj treh. V šoli smo opravičeno manjkali če smo na primer bili pri zdravniku ali zobozdravniku. Jaz sem se učila in pisala domače naloge po šoli približno tri ure na dan.
3. Jaz nisem marala matematike. Ta predmet je bil zelo težek zame.
4. Ne, nič ni bilo tako hudega da se nikoli več ne bi učila. Matematika je bila težka, ampak zanimiva.
5. Angleščina in drugi jeziki so mi najbolj koristili. Mislim da vsak človek potrebuje najmanj dva jezika – materinega in angleščino. Na Švedskem nimamo zaključnih izpitov, ko v Sloveniji. Tukaj imamo izpite vsako leto v gimnaziji. Ampak imamo osnovne predmete, in v temu moremo imeti priznane ocene, na primer švedščina, matematika in angleščina.
6. Kot otrok sem želela doseči dobre ocene in dobro službo. Zdaj pa hočem boljše službo in dobro oceno v temu tečaju.



Inga kommentarer: