S slovenščino nimam težav: kapitel 9 : uppgift 2 Nadaljujte povedi s. 34 i övningshäftet

ej korrekturläst!!

Politik je oseba, ki razpravlja v državnem zboru.
Vremenoslovec je oseba, ki predstavlja vreme na televiziji.
Sodnik je oseba, ki dela na sodišču.
Kriminalec je oseba, ki ne upošteva zakona.

Varovanje okolja je pomembno, ker ne moremo živeti brez čistega okolja.
Poklic novinarja je zanimiv, ker novinarji morajo pogosto potovati po svetu.
Evropska unija je pomembna, ker države članice morajo najti skupne rešitve družbenih problemov.

Državni zbor je sprejel zakon, in sicer zakon o varovanju okolja.
Nogometna reprezentanca je izgubila tekmo, in sicer proti švedski reprezentanci.
Dva neznanca sta včeraj oropala banko, in sicer v Mariboru.

Vsak dan poslušam radijska poročila, čeprav nič me ne zanima.
Rad hodim na nogometne tekme, čeprav nič ne razumem o nogometu.
Pogosto berem rumeni tisk, čeprav ne najdem nič zanimivega.

Ta novinar dobro piše, zato je dobil nagrado.
Naročil sem se na revijo Gea, zato poštar mi jo vsak mesec da v poštni predal.
Prijatelj se zanima za zunanjo politiko, zato prebere vse članke o tej temi v časopisih.

Berem knjigo ali gledam televizijo.
Gledam dokumentarno oddajo ali poslušam radio.
Vremensko napoved preberem v časopisu ali jih gledam na televiziji.

Z bratom se pogovarjava o aktualnih problemih, vendar teh problemov ne zanima sestre.
Policisti so našli kriminalca, ampak denarja niso našli nikjer.
Paparazzi so naredili veliko slik znanega para, vendar izgubili so vse filme na poti domov.

Zgodila se je nesreča, ko sem se vozil po avtocesti.
Rad poslušam intervjuje z znanimi osebami, kadar imam čas.
Napisal sem reportažo s smučarske tekme, ko sem bil v Kranjski Gori.


övningen är gjord av flera studenter


Inga kommentarer: