S slovenščino nimam težav: kapitel 9: uppgift 1 Ugotovite, kaj je.. s. 33 i övningshäftet

ej korrekturläst!!

Na koncertu je bilo veliko ljudi. Vstopnice so bile zelo poceni.
– Na koncertu je bilo veliko ljudi, ker/saj so bile vstopnice zelo poceni.
– Zaradi poceni vstopnic je bilo na koncertu veliko ljudi.
– Vstopnice so bile zelo poceni, zato je bilo na koncertu veliko ljudi.

Peter je napisal pismo uredniku časopisa. Želel je informirati ljudi o težavah delevcev.
– Peter je napisal pismo uredniku časopisa, ker je želel informirati ljudi o težavah delavcev.
– Peter je želel informirati ljudi o težavah delavcev, torej/zato je napisal pismo uredniku časopisa.

Neznanec je oropal stanovanje. Potreboval je denar.
– Neznanec je oropal stanovanje, ker je potreboval denar.
– Neznanec je potreboval denar, zato je oropal stanovanje.

Ne gremo v kino. Zvečer je na televiziji dober film.
– Ne gremo v kino, ker je zvečer dober film na televiziji.
– Zvečer je na televiziji dober film, zato ne gremo v kino.

Gledal sem reportažo o življenju v Afriki. V šoli imam referat na to temo.
– Gledal sem reportažo o življenju v Afriki, ker imam v šoli referat na to temo.
– Imam v šoli referat o življenju v Afriki, zato sem gledal reportažo na to temo.

Na naslovnici časopisa sem videl zanimiv naslov. Časopis sem kupil.
– Na naslovnici časopisa sem videl zanimiv naslov, zato sem ga kupil.
– Kupil sem časopis, ker sem v njem videl zanimiv naslov..
– Časopis sem kupil zaradi zanimivega naslova na naslovnici.

V reviji je objavljen članek o znani igralaki. Igralka je dobila pomembno nagrado.
– V reviji je objavljen članek o znani igralki, ker je dobila pomembno nagrado.
– Znana igralka je dobila pomembno nagrado, zato je o njej objavljen članek v reviji.

Danes zvečer imam čas. Ogledal si bom baletno predstavo.
– Danes zvečer imam čas, torej si bom ogledal baletno predstavo.
– Ogledal si bom beletno predstavo, ker danes zvečer imam čas.

Minister za finance je obiskal London. Udeležil se je mednarodnega srečanja bančnikov.
– Minister za finance je obiskal London, ker se je udeležil mednarodnega srečanja bančnikov.
– Minister za finance se je udeležil mednarodnega srečanja bančnikov, zato je obiskal London.
– Minister za finance je obiskal London zaradi mednarodnega srečanja bančnikov.

Vreme se bo poslabšalo. Vremensko občutljivo ljudje bodo imeli težave.
– Vreme se bo poslabšalo, zato bodo vremensko občutljivo ljudje imeli težave.
– Zaradi poslabšanja vremena bodo vrmensko občutljivo ljudje imeli težave.
– Vremensko občutljivi ljudje bodo imeli težave, ker/saj se bo vreme poslabšalo.



övningen är gjord av flera studenter


Inga kommentarer: